Rian Schmitz Rian Schmitz
Marketing & Communicatie Specialist
26 augustus 2014
Karin Vermeer werkt al sinds de oprichting bij I-FourC en is voor die tijd werkzaam geweest bij zusterbedrijf Jalema. Hierdoor heeft ze de afgelopen jaren heel wat veranderprocessen bij I-FourC doorlopen. Op de Scanning on Demand afdeling zorgt zij ervoor, samen met het team, dat de aangevraagde dossiers ook daadwerkelijk binnen de afgesproken tijd in het domein van de klant zijn. Een geoliede machine, waarin goede organisatie, secuur werken en een strakke planning centraal staan.
Klanten hebben via de software de mogelijkheid dossiers, die bij I-FourC gearchiveerd zijn, aan te vragen. Karin: “Van het moment van aanvraag tot de (digitale) aflevering van het dossier, zijn wij druk bezig om alles netjes en op tijd aan te leveren. Dossiers kunnen zowel digitaal als fysiek aangevraagd worden, dus we zorgen ervoor dat de dossiers veilig met aangetekende post verstuurd kunnen worden en digitaliseren de dossiers die digitaal aangeleverd dienen te worden. Hierbij is planning essentieel, want je krijgt aanvragen die binnen een verschillend tijdsbestek bij de klant dienen te zijn.”
Je werkt al een behoorlijke tijd bij I-FourC, heb je veel veranderingen gemerkt de afgelopen jaren?
“Absoluut, een van de veranderingen is de groei van het aantal aanvragen. Op zich logisch, want zolang het aantal klanten blijft groeien, zullen de aanvragen meegroeien. Daarnaast is het proces bewerkelijker geworden, doordat de wensen van de klant steeds uitgebreider worden meegenomen. Waar we voorheen nog meer met standaarden werkten, krijgen we nu per klant gedetailleerde instructies. Een voorbeeld is het toevoegen van tabbladen. Allemaal toepassingen om het voor de klanten zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Op persoonlijk vlak heb ik in de loop der jaren verantwoordelijkheden erbij gekregen, zoals het aansturen van het Scanning on Demand team.”
“Het leuke aan mijn functie is de diversiteit. Denk hierbij aan administratieve taken, het scannen van dossiers, archiveringswerkzaamheden en contact onderhouden met klanten via e-mail of telefoon. Daarbij is geen klant hetzelfde, waardoor je bij ieder dossier moet nagaan wat de wensen van de klant zijn en de daarbij behorende instructies opvolgen. Hierdoor wordt het geen routine werk, je leeft je in en dat maakt het leuk!”
Aandachtspunten
“Je aandacht erbij houden is erg belangrijk, want je werkt met privacygevoelige informatie. Onze klanten vertrouwen hun informatie aan ons toe en dat vertrouwen moeten wij waarmaken. In mijn functie uit zich dat in het correct en secuur verwerken van dossiers en continu controle uitoefenen op namen en barcodenummers. Aangezien alle dossiers bij binnenkomst op een juiste manier geïndexeerd worden, zijn wij in staat dossiers snel terug te vinden; binnen de afgesproken termijn.”
“We werken met een bevlogen en gedreven team en behandelen ieder dossier alsof het ons eigen medische dossier betreft.”
Gemeente Venray Maasziekenhuis Pantein Reade GGD Twente

Blijf op de hoogte





I-FourC maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van uw gebruik van onze website. Deze cookies volgen uw gedrag op internet. Lees ons cookiestatement voor meer informatie. Gaat u verder met een bezoek aan onze website door te klikken, te scrollen of door hierna op akkoord te klikken, dan stemt u in met het plaatsen van cookies en het verwerken van de gegevens die wij en onze partners daardoor verkrijgen.