Lieke Melssen Lieke Melssen
Sales & Marketing Specialist
1 mei 2018

In onze rubriek: ‘Medewerker in de Spotlight’ laten we graag zien welke mensen er achter onze organisatie zitten. Dagelijks zet I-FourC zich in om organisaties te ondersteunen bij de transitie van een papieren- naar een digitale werkomgeving. Daarnaast wordt er software ontwikkeld om veilige, digitale toegankelijkheid te kunnen garanderen. Maar wie doet wat? En wat zijn de drijfveren van de medewerkers van het team van I-FourC? Tijd voor een kijkje achter de schermen!

 In de “Medewerker in de spotlight” van april heeft Yasmine Kurt een nieuwe medewerker geselecteerd voor deze maand: Monique Reijnders.

Monique, je bent momenteel één jaar in dienst bij I-FourC en hebt hiervoor maar liefst (30 jaar?) bij zusterbedrijf Jalema gewerkt. Kun je iets vertellen over je functies van de afgelopen jaren?

“Ik ben vanuit school vrijwel meteen bij Jalema aan de slag gegaan. Eerst heb ik daar verschillende jaren gewerkt als telefoniste/receptioniste. In die tijd kwamen alle telefoontjes nog binnen via de centrale, dus het was vaak een hele uitdaging om dat goed te managen. Daarna ben ik intern verhuisd naar de afdeling productontwikkeling en uiteindelijk ben ik terechtgekomen op verkoop binnendienst. In 2006 kwam er de mogelijkheid om me intensief te gaan bezighouden met de dienstverlening voor externe archiefopslag; die kans ik heb ik aangegrepen en daar heb ik me volledig op gestort.

Toen I-FourC in 2017 het Externe Opslag-gedeelte van Jalema overnam, ben ik meeverhuisd en bij I-FourC in dienst gekomen.”

 Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag uit?

“Ik probeer onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen bij allerhande zaken. Dat kan heel divers zijn; een klant weet bijvoorbeeld niet waar een bepaald dossier opgeslagen is, of hoe hij dit dossier moet aanvragen als hij het nodig heeft, maar het kan ook zijn dat een klant van zijn fysieke dossiers af wil. Dan ga ik samen met de klant overleggen wat, voor zijn situatie, de beste oplossing is; dat kan externe opslag zijn, dat kan digitaliseren zijn, maar een combinatie van beide oplossingen is ook zeker mogelijk.”

Wat vind jij nu écht leuk aan je werkzaamheden en waar haal je voldoening uit?

“Klantencontact blijft het leukste. Samen met de klant een passende oplossing bedenken voor het archiefprobleem dat zich voordoet en dan achteraf horen dat het traject naar die oplossing toe goed verlopen is, dat geeft zeker voldoening.”

 Heb je nog andere drijfveren die je motiveren tijdens het werken bij I-FourC of een bepaald motto waar je voor staat?

Mijn motto: “Spend more time smiling than frowning and more time praising than criticising!”

 Welke medewerker wil jij nomineren voor de volgende “Medewerker in de spotlight”?

“Ik nomineer Anton Houben. Hij is softwareontwikkelaar bij I-FourC en ik vind het leuk om eens iemand van een totaal andere afdeling in de spotlight te zetten. Als softwareontwikkelaar is hij altijd op de achtergron’ aan het werk en daarom zet ik ‘m graag een keertje op de voorgrond!”

Gemeente Venray Maasziekenhuis Pantein Reade GGD Twente

Blijf op de hoogte





I-FourC maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken onder meer analytische cookies voor optimalisatie van uw gebruik van onze website. Deze cookies volgen uw gedrag op internet. Lees ons Privacy Policy voor meer informatie. Gaat u verder met een bezoek aan onze website door te klikken, te scrollen of door hierna op akkoord te klikken, dan stemt u in met het plaatsen van cookies en het verwerken van de gegevens die wij en onze partners daardoor verkrijgen.