Nieuwe digitale informatie toevoegen

Wie vandaag start met een slim digitaal archief, heeft er morgen geen omkijken meer naar. Met I-FourC® Office Add-On™ slaat u nieuwe belangrijke bestanden direct op in uw digitale archief; bijvoorbeeld uw e-mails, Word-documenten, Excel-sheets en pdf-files. U hoeft het niet uit te printen en in mappen te bundelen; het archief is volledig digitaal beschikbaar en inzichtelijk.
De I-FourC Office Add-On stelt eindgebruikers in staat om nieuwe digitale informatie toe te voegen aan een reeds gescand dossier. Gescande dossiers worden vaak gevuld vanuit een papieren historie. Alle nieuwe digitale informatie die bijvoorbeeld ontstaan is in Office Word, Excel of Outlook kunnen met de I-FourC Office Add-On eenvoudig worden toegevoegd aan het reeds gescande dossier. Met een druk op de knop in een van deze Office pakketten krijgt u toegang tot de I-FourC® Virtual Archive™. In de I-FourC Virtual Archive bevindt zich een verzamelbakje, waarin alle documenten, die u wilt toevoegen aan de gescande dossiers, worden verzameld. U maakt een keuze aan welk dossier en tabblad u de documenten wilt toevoegen of u maakt een nieuw tabblad aan die “on the fly” gegenereerd wordt.
Met de I-FourC Office Add-On heeft u direct beschikbaarheid van alle dossiers die up to date op uw systeem of zelfs op uw tablet te raadplegen is. Bekijk hier het filmpje.

Voordelen I-FourC Office Add-On